Умови доставки та оплати TRIXIE
Доставка TRIXIE по Києву:
Інформація про дату доставки буде надіслана Вам у SMS повідомленні на вказаний у замовленні номер телефону!- 70-150 грн адресна доставка по Києву
- Доставка до під'їзду!
- Підйом вантажу до дверей за домовленістю з кур'єром
- Доставка здійснюється з 12:00 до 18:00
Доставка TRIXIE по Україні:
- Службами доставок: Нова Пошта, Укрпошта ,
Justin, Автолюкс(за рахунок покупця) згідно з правилами умов та тарифів обраного покупцем перевізника. - Оплата: 100% передоплата за реквізитами.
- При внесенні передоплати до 11:00, підтверджені у менеджера замовлення надсилаються наступного дня.
- Максимально точно вимірюєте, товар обміну не підлягає.
- СМС з номером ТТН (товаро-транспортна накладна) надсилається автоматично о 20:00, якщо ви не отримали смс, просимо вас зв'язатися з менеджером.
Регулярність відправок TRIXIE по Україні:
Нова Пошта - щодня, з понеділка до п'ятниці.
Укр Пошта - щодня, з вівторка до п'ятниці.
Вартість доставки згідно з тарифами Нової Пошти.
Розрахувати приблизну вартість доставки ви можете самостійно за допомогою онлайн калькулятора всі питання щодо вартості та умов доставки необхідно з'ясувати до моменту відправлення вашого замовлення!
Шановні покупці!
Щоб уникнути пошкоджень при транспортуванні, всі тендітні товари (пластик\скло\кераміка і.т.д.) ми позначаємо у графі "Опис відправлення" як скло, що дає можливість транспортувати товар як тендітний і тільки це дає право на компенсацію у разі пошкодження при транспортуванні. У зв'язку з тим, що ми самостійно створюємо ТТН та реєстри відправок, служби доставки можуть додавати будь-яку платну додаткову упаковку (у тому числі дерев'яну обрешітку), не повідомляючи відправника та одержувача, відповідно до своїх внутрішніх вимог і правил. Вартість додаткових послуг транспортних компаній (упаковка, додаткова упаковка, переадресація та інше) оплачується покупцем. За правила та тарифи транспортної компанії, обраної покупцем – магазин відповідальності, не несе. Ознайомитись з ними необхідно на сайті транспортної компанії (https://novaposhta.ua/help/ +38 044 323 02 22, https://ukrposhta.ua/ua 0 800 300 545) до відправлення вашого замовлення. Всі претензії щодо вартості, правил, додаткової упаковки та термінів доставки - необхідно пред'являти безпосередньо транспортній компанії.
Крупногабаритні та тендітні вантажі для цілісного транспортування можуть транспортуватися в дерев'яній обрешітці або іншій додатковій упаковці, що впливає на вартість доставки, просимо з'ясовувати всі питання щодо вартості доставки до відправлення замовлення. Вартість доставки компенсується магазином лише у випадках, передбачених законодавством України (висока вартість доставки до цих випадків не відноситься).
Великогабаритні вантажі транспортуються лише у вантажні відділення.
Всі посилки відправляються зі 100% страховкою!
Щоб уникнути пошкоджень при транспортуванні, всі тендітні товари (пластик\скло\кераміка і.т.д.) ми позначаємо у графі "Опис відправлення" як скло, що дає можливість транспортувати товар як тендітний і тільки це дає право на компенсацію у разі пошкодження при транспортуванні. У зв'язку з тим, що ми самостійно створюємо ТТН та реєстри відправок, служби доставки можуть додавати будь-яку платну додаткову упаковку (у тому числі дерев'яну обрешітку), не повідомляючи відправника та одержувача, відповідно до своїх внутрішніх вимог і правил. Вартість додаткових послуг транспортних компаній (упаковка, додаткова упаковка, переадресація та інше) оплачується покупцем. За правила та тарифи транспортної компанії, обраної покупцем – магазин відповідальності, не несе. Ознайомитись з ними необхідно на сайті транспортної компанії (https://novaposhta.ua/help/ +38 044 323 02 22, https://ukrposhta.ua/ua 0 800 300 545) до відправлення вашого замовлення. Всі претензії щодо вартості, правил, додаткової упаковки та термінів доставки - необхідно пред'являти безпосередньо транспортній компанії.
Крупногабаритні та тендітні вантажі для цілісного транспортування можуть транспортуватися в дерев'яній обрешітці або іншій додатковій упаковці, що впливає на вартість доставки, просимо з'ясовувати всі питання щодо вартості доставки до відправлення замовлення. Вартість доставки компенсується магазином лише у випадках, передбачених законодавством України (висока вартість доставки до цих випадків не відноситься).
Великогабаритні вантажі транспортуються лише у вантажні відділення.
Всі посилки відправляються зі 100% страховкою!
- Весь товар проходить перевірку щодо цілісності до відправки (служби доставки не приймають на відправку пошкоджені товари)!
- Відправник не несе відповідальності за збереження та цілісність вантажу в процесі доставки!
- Ретельно перевіряйте товар безпосередньо під час кур'єра або у відділенні служби доставки!
- У зв'язку з відсутністю в Транспортній компанії Нова Пошта станції перевірки справності ламп, компанія Тріксі не несе відповідальності за цілісність ламп, що транспортуються, у разі виявлення несправності лампи за межами транспортної компанії, відповідальність у повному обсязі лягає на покупця.
- У разі виникнення транспортувальних проблем їх необхідно вирішувати безпосередньо при кур'єрі або на відділенні служби доставки! При цьому обов'язково повідомити нас по телефону та скласти відповідну претензію для отримання компенсації зі служби доставки!
- Заводська упаковка є невід'ємною частиною товару, для можливості повернення товару - зберігайте упаковку у неушкодженому вигляді!
- Сервісні центри та гарантійне обслуговування (гарантія) продукції тм ТРІКСІ в Україні відсутня!
Бронювання товару по замовленню діє 24 години, у разі несплати в цей період - замовлення анулюється.
Повернення коштів здійснюється у робочі дні (пн-пт) протягом 14 днів після отримання реквізитів на пошту магазину. За вимогами чинного українського законодавства та банків для повернення коштів за фіскальними операціями (фіскальний чек який надає Вам наш магазин), необхідні такі дані:
- 1) П.І.Б. платника (з чиєї картки здійснювалася оплата)
- 2) ІПН (індивідуальний податковий номер)
- 3) Номер картки з якою здійснювалася оплата та її IBAN номер (який ви можете з'ясувати у своєму банку)
*У разі внесення коштів через термінал або касу банку - необхідні самі реквізити, але картка може бути будь-яка зручна покупцю.