Trixie Ukraine / ТРИКСИ Украина
Відмовляємось від російської!
Сайт в процесі перекладу!
Приносимо вибачення за тимчасові незручності!   UARU

Умови доставки та оплати TRIXIE

Доставка TRIXIE по Києву:

Інформація про дату доставки буде надіслана Вам у SMS повідомленні на вказаний у замовленні номер телефону!
  • 70-150 грн адресна доставка по Києву

  • Доставка до під'їзду!
  • Підйом вантажу до дверей за домовленістю з кур'єром
  • Доставка здійснюється з 12:00 до 18:00

Доставка TRIXIE по Україні:

  • Службами доставок: Нова Пошта, Укрпошта , Justin, Автолюкс (за рахунок покупця) згідно з правилами умов та тарифів обраного покупцем перевізника.
  • Оплата: 100% передоплата за реквізитами.
  • При внесенні передоплати до 11:00, підтверджені у менеджера замовлення надсилаються наступного дня.
  • Максимально точно вимірюєте, товар обміну не підлягає.
  • СМС з номером ТТН (товаро-транспортна накладна) надсилається автоматично о 20:00, якщо ви не отримали смс, просимо вас зв'язатися з менеджером.

Регулярність відправок TRIXIE по Україні:
Нова Пошта - щодня, з понеділка до п'ятниці.
Укр Пошта - щодня, з вівторка до п'ятниці.

Вартість доставки згідно з тарифами Нової Пошти.
Розрахувати приблизну вартість доставки ви можете самостійно за допомогою онлайн калькулятора всі питання щодо вартості та умов доставки необхідно з'ясувати до моменту відправлення вашого замовлення!

Шановні покупці!
Щоб уникнути пошкоджень при транспортуванні, всі тендітні товари (пластик\скло\кераміка і.т.д.) ми позначаємо у графі "Опис відправлення" як скло, що дає можливість транспортувати товар як тендітний і тільки це дає право на компенсацію у разі пошкодження при транспортуванні. У зв'язку з тим, що ми самостійно створюємо ТТН та реєстри відправок, служби доставки можуть додавати будь-яку платну додаткову упаковку (у тому числі дерев'яну обрешітку), не повідомляючи відправника та одержувача, відповідно до своїх внутрішніх вимог і правил. Вартість додаткових послуг транспортних компаній (упаковка, додаткова упаковка, переадресація та інше) оплачується покупцем. За правила та тарифи транспортної компанії, обраної покупцем – магазин відповідальності, не несе. Ознайомитись з ними необхідно на сайті транспортної компанії (https://novaposhta.ua/help/ +38 044 323 02 22, https://ukrposhta.ua/ua 0 800 300 545) до відправлення вашого замовлення. Всі претензії щодо вартості, правил, додаткової упаковки та термінів доставки - необхідно пред'являти безпосередньо транспортній компанії.

Крупногабаритні та тендітні вантажі для цілісного транспортування можуть транспортуватися в дерев'яній обрешітці або іншій додатковій упаковці, що впливає на вартість доставки, просимо з'ясовувати всі питання щодо вартості доставки до відправлення замовлення. Вартість доставки компенсується магазином лише у випадках, передбачених законодавством України (висока вартість доставки до цих випадків не відноситься).
Великогабаритні вантажі транспортуються лише у вантажні відділення.

Всі посилки відправляються зі 100% страховкою!
  • Весь товар проходить перевірку щодо цілісності до відправки (служби доставки не приймають на відправку пошкоджені товари)!
  • Відправник не несе відповідальності за збереження та цілісність вантажу в процесі доставки!
  • Ретельно перевіряйте товар безпосередньо під час кур'єра або у відділенні служби доставки!
  • У зв'язку з відсутністю в Транспортній компанії Нова Пошта станції перевірки справності ламп, компанія Тріксі не несе відповідальності за цілісність ламп, що транспортуються, у разі виявлення несправності лампи за межами транспортної компанії, відповідальність у повному обсязі лягає на покупця.
  • У разі виникнення транспортувальних проблем їх необхідно вирішувати безпосередньо при кур'єрі або на відділенні служби доставки! При цьому обов'язково повідомити нас по телефону та скласти відповідну претензію для отримання компенсації зі служби доставки!
  • Заводська упаковка є невід'ємною частиною товару, для можливості повернення товару - зберігайте упаковку у неушкодженому вигляді!
  • Сервісні центри та гарантійне обслуговування (гарантія) продукції тм ТРІКСІ в Україні відсутня!


Бронювання товару по замовленню діє 24 години, у разі несплати в цей період - замовлення анулюється.

Повернення коштів здійснюється у робочі дні (пн-пт) протягом 14 днів після отримання реквізитів на пошту магазину. За вимогами чинного українського законодавства та банків для повернення коштів за фіскальними операціями (фіскальний чек який надає Вам наш магазин), необхідні такі дані:

  • 1) П.І.Б. платника (з чиєї картки здійснювалася оплата)
  • 2) ІПН (індивідуальний податковий номер)
  • 3) Номер картки з якою здійснювалася оплата та її IBAN номер (який ви можете з'ясувати у своєму банку)

*У разі внесення коштів через термінал або касу банку - необхідні самі реквізити, але картка може бути будь-яка зручна покупцю.




Условия доставки и оплаты TRIXIE

Доставка TRIXIE по Киеву:

Информация о дате доставки будет отправлена Вам в SMS сообщении на указанный в заказе номер телефона!
  • 70-150 грн адресная доставка по Киеву

  • Доставка до подъезда!
  • Подъем груза до двери, по договоренности с курьером
  • Доставка производится с 12:00 до 18:00

Доставка TRIXIE по Украине:

  • Службами доставок: Новая Почта, Укрпочта, Justin, Автолюкс (за счет покупателя) согласно правилам условиям и тарифам выбранного покупателем перевозчика.
  • Оплата: 100% предоплата по реквизитам.
  • При внесении предоплаты до 11:00, подтвержденные у менеджера заказы отправляются на следующий день.
  • Максимально точно проводите замеры, товар обмену не подлежит.
  • СМС с номером ТТН (товаро-транспортной накладной) высылается автоматически в 20:00, если вы не получили смс, просим вас связаться с менеджером.

Регулярность отправок TRIXIE по Украине:
Новая Почта - ежедневно, с понедельника по пятницу.
Укр Почта - ежедневно, со вторника по пятницу.

Cтоимость доставки согласно тарифам Новой Почты.
Рассчитать примерную стоимость доставки вы можете самостоятельно при помощи онлайн калькулятора все вопросы относительно стоимости и условий доставки необходимо выяснить до момента отправки вашего заказа!

Уважаемые покупатели!
Во избежание повреждений при транспортировке, все хрупкие товары (пластик\стекло\керамика и.т.д.) мы обозначаем в графе "Опис відправлення" как стекло, что дает возможность транспортировать товар как хрупкий и только это дает право на компенсацию в случае повреждении при транспортировке.
В связи с тем, что мы самостоятельно создаем ТТН и реестры отправок, службы доставки могут добавлять любую платную дополнительную упаковку (в том числе деревянную обрешётку), не ставя в известность отправителя и получателя, согласно своим внутренним требованиям и правилам. Стоимость дополнительных услуг транспортных компаний (упаковка, дополнительная упаковка, переадресация и другое) оплачивается покупателем. За правила и тарифы транспортной компании, выбранной покупателем - магазин ответственности, не несет. Ознакомится с ними необходимо на сайте транспортной компании (https://novaposhta.ua/help/ +38 044 323 02 22, https://ukrposhta.ua/ua 0 800 300 545) до отправки вашего заказа. Все претензии по стоимости, правилам, дополнительной упаковки и срокам доставки - необходимо предъявлять непосредственно транспортной компании.

Крупногабаритные и хрупкие грузы для целостной транспортировки могут транспортироваться в деревянной обрешётке или другой дополнительной упаковке что влияет на стоимость доставки, просим выяснять все вопросы по стоимости доставки до отправки заказа. Стоимость доставки компенсируется магазином только в случаях, предусмотренных законодательством Украины (высокая стоимость доставки к этим случаям не относится).
Крупногабаритные грузы транспортируются только на грузовые отделения.

Все посылки отправляются со 100% страховкой!
  • Весь товар проходит проверку на предмет целостности до отправки (службы доставки не принимают на отправку поврежденные товары)!
  • Отправитель не несёт ответственности за сохранность и целостность груза в процессе доставки!
  • Тщательно проверяйте товар непосредственно при курьере или в отделении службы доставки!
  • В связи с отсутствием в Транспортной компании Новая Почта станции проверки исправности ламп, компания Трикси не несет ответственность за целостность транспортируемых ламп, в случае обнаружении неисправности лампы за пределами транспортной компании, ответственность в полном объёме ложится на покупателя.
  • В случае возникновения транспортировочных проблем их необходимо решать НЕПОСРЕДСТВЕННО при курьере или на отделении службы доставки! При этом обязательно сообщить нам по телефону и составить соответствующую претензию, для получения компенсации со службы доставки!
  • Заводская упаковка является неотъемлемой частью товара, для возможности возврата товара - сохраняйте упаковку в неповрежденном виде!
  • Сервисные центры и гарантийное обслуживание (гарантия) продукции тм ТРИКСИ в Украине отсутствует!


Бронировка товаров по заказу действует 24 часа, в случае неоплаты в этот период - заказ аннулируется.

Возврат денежных средств производится в рабочие дни (пн-пт) в течении 14 дней после получения реквизитов на почту магазина. По требованиям действующего украинского законодательства и банков для возврата денежных средств по фискальным операциям (фискальный чек который предостовляет Вам наш магазин), необходимы следующие данные:

  • 1) Ф.И.О. плательщика (с чьей карты производилась оплата)
  • 2) ИНН (индивидуальный налоговый номер)
  • 3) Номер карты с которой производилась оплата и её IBAN номер (который вы можете выяснить в своем банке)

*В случае внесения средств через терминал или кассу банка - необходимы те же реквизиты, но карта может быть любая удобная покупателю.